ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2007

Η εταιρείας μας υπέγραψε με την ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΥΒΟΪΚΟΥ.

Το τεχνικό μας γραφείο υπέγραψε με την ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΥΒΟΪΚΟΥ σύμβαση για την μελέτη, τον σχεδιασμό και την τεχνική παρακολούθηση της αντικατάστασης των μηχανών πρόωσης του Ε/Γ-Ο/Γ «ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ», το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο Γλύφα – Αγιόκαμπος.

Το πλοίο σήμερα φέρει δύο κύριες μηχανές πρόωσης MAN D 2842 LYE μέγιστης συνεχούς ισχύος 1000 BHP στις 2300 rpm η κάθε μια και οι οποίες, μέσω μειωτήρα με μείωση 1:4,6 δίνουν κίνηση σε δύο έλικες σταθερού βήματος. Με το σύστημα πρόωσης αυτό, η σημερινή υπηρεσιακή ταχύτητα του πλοίου είναι 9,5 κόμβοι, ενώ η μέγιστη φθάνει τους 11,5 κόμβους και η χρονική διάρκεια του δρομολογίου του σήμερα είναι περισσότερο από 25 λεπτά περίπου.

Η μελέτη έχει στόχο το πλοίο, μετά την αντικατάσταση του συστήματος πρόωσης, να έχει υπηρεσιακή ταχύτητα περί τους 12 κόμβους και μέγιστη περί τους 14 κόμβους, ώστε η χρονική διάρκεια του δρομολογίου του να κατέβει κάτω από τα 18 λεπτά περίπου.

Για τον λόγο αυτόν, στο πλοίο θα τοποθετηθούν δύο μηχανές πρόωσης GUASCOR F 480TASP μέγιστης συνεχούς ισχύος 1270 BHP στις 1800 rpm η κάθε μια, συνδυασμένη με μειωτήρα μείωσης 1:3,97. Τα αξονικά συστήματα έχουν μελετηθεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μην απαιτηθεί η εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας στις χοάνες και γενικά στα σταθερά τμήματα του πλοίου, τα οποία αφορούν τα αξονικά συστήματα, ώστε να μην υπάρξει ιδιαίτερη οικονομική επιβάρυνση και χρονική καθυστέρηση για την συνολική εργασία.

Το τεχνικό μας γραφείο, προκειμένου να ολοκληρώσει την μελέτη για το συγκεκριμένο θέμα και να φθάσει σε συμπεράσματα, χρησιμοποίησε εξελιγμένα προγράμματα μοντελοποίησης, με τα οποία τον τελευταίο καιρό έχει εξοπλισθεί, ώστε να αντιμετωπίζει ζητήματα, τα οποία αφορούν αύξηση ταχύτητας.

Ενδιαφερεστε για πληροφοριες;

Call Now Button