31 Μαΐου 2016 – Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ» (πρώην Ε/Γ-Ο/Γ «MENHIR»)

Εργασίες στο Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ»

Οι εργασίες στο πλοίο προχωρούν συστηματικά και σύμφωνα με τις διαδικασίες, τις οποίες το τεχνικό μας γραφείο είχε προδιαγράψει ότι απαιτούνται, ώστε αυτές να προχωρούν με ασφάλεια για το τελικό αποτέλεσμα.

Έχει ανεγερθεί ένα σημαντικό, αλλά μικρό, τμήμα από το σύνολο της ανέγερσης, ενώ το υπόλοιπο προκατασκευάζεται εκτός πλοίου (στο ναυπηγείο Κανέλλου), προκειμένου να γίνει σωστότερα και γρηγορότερα όλη η εργασία.

Βλέποντας κανείς το πλοίο όπως είναι σήμερα, μάλλον δύσκολα μπορεί να καταλάβει αλλά και να φανταστεί πως ακριβώς προβλέπεται να είναι στην τελική του μορφή. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και εμείς σε μερικά σημεία δεν έχουμε ξεκαθαρίσει ακόμα τι θα πρέπει να κάνουμε, ώστε να αντιμετωπίσουμε διάφορα θέματα λειτουργίας, εκμετάλλευσης αλλά και ασφάλειας.

Είναι πολύ εύκολο ο καθένας να λέει μια γνώμη για το τι πρέπει να γίνει σε μια μετασκευή, ανάλογα με τις επιθυμίες του και τις γνώσεις του. Όμως, στην πραγματικότητα, όταν ξέρεις τον στόχο, στον οποίο θέλεις να φθάσεις, αλλά και όταν γνωρίζεις τους κινδύνους που πιθανόν να αντιμετωπίσεις, τα πράγματα διαφέρουν.

Το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν είναι καθόλου εύκολο ούτε στη σύλληψη της ιδέας ούτε στην εφαρμογή της. Τελικά, τίποτα δεν πρέπει να υποτιμάται και να καταδικάζεται «σε θάνατο», χωρίς προηγούμενα να έχεις εξαντλήσει κάθε δυνατότητα επαναφοράς και επαναχρησιμοποίησής του. Προϋπόθεση βέβαια αυτού είναι να έχεις οργανώσει τις απαιτούμενες διαδικασίες επαναφοράς.

Πράγματι, είναι ωραίο να φτιάχνεις και να χρησιμοποιείς νέα πλοία έχοντας εφαρμόσει την τελευταία λέξη της επιστήμης, της τεχνολογίας αλλά και του styling. Όμως, αυτό προϋποθέτει οργάνωση, λογική και ευμάρεια. Στοιχεία, τα οποία στην χώρα μας ήταν και είναι άγνωστα, όσο και αν φαινομενικά τα διαθέταμε. Και μάλιστα ειδικά στην ναυτιλία και ακόμα πιο ειδικά στην ακτοπλοΐα.

Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από την ορθολογική και οργανωμένη χρήση του «παλαιού», του μεταχειρισμένου και αφού «προπονηθούμε» καλά σε αυτή τη διαδικασία και αποκτήσουμε σωστά επιχειρηματικά κίνητρα και «πιστεύω» τότε θα μπορέσουμε να πάμε στο καινούριο, στο νέο και στο μοντέρνο.

Όσον αφορά για κόστος, καλύτερα να μην ξεκινήσει αυτή η συζήτηση γιατί θα έχουμε «σοβαρούς τραυματισμούς». Και επειδή όλοι ξέρουμε, καλύτερα ας ξεκινήσουμε από την αρχή, χωρίς καμιά συζήτηση.

Παράδειγμα για όλα αυτά είναι οι χώροι ενδιαίτησης του «ΝΕΑΡΧΟΣ», όπως διαμορφώνονται και όπως χτίζονται. Ποιος θα το φανταζόταν; Και όμως υπήρξαν κάποιοι που το φαντάστηκαν και όχι μόνο.

 

Ενδιαφερεστε για πληροφοριες;

Call Now Button