Ο καιρός ήλθε. Πρέπει να γίνουν οι διορθωτικές κινήσεις για τις οποίες μιλούσαμε παλαιότερα στο «ΝΕΑΡΧΟΣ». Πρέπει να φτιάξουμε όλο το σύστημα φόρτωσης του πλοίου, το οποίο σημαίνει αντικατάσταση του καταπέλτη και όλου του συστήματος κίνησής του. Ήδη, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες και σε λίγο θα ενταθούν, ώστε να τελειώσουν το ταχύτερο δυνατόν. Με τον τρόπο αυτόν θα ολοκληρώσουμε κάτι, το οποίο φαινόταν μέχρι πρότινος αδύνατο. Να ενεργοποιήσουμε και να δραστηριοποιήσουμε πλήρως ένα «νέο» πλοίο ετών …….!!
Μπορεί να έχει κάποια ηλικία, αλλά είμαστε σίγουροι ότι βάζει κάτω πολλά νέα πλοία από κάθε άποψη. Εδώ που τα λέμε, έχουν βάλει το χεράκι τους και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό και όλοι οι άνθρωποι της πλοιοκτήτριας εταιρείας, από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο. Για τον λόγο αυτόν τους ευχαριστούμε όλοι εμείς εδώ στο γραφείο, από καρδιάς.
Το καραβάκι αυτό έδωσε στο γραφείο μας την ευκαιρία όχι μόνο να παρουσιάσει τις δυνατότητές του αλλά και να συμβάλει στην επίλυση διαφόρων θεμάτων, τα οποία, σε άλλες περιπτώσεις, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ζητήματα. Θα γίνω πιο συγκεκριμένος όταν έλθει η κατάλληλη στιγμή. Είμαστε ευχαριστημένοι και πολύ περήφανοι για το έργο μας γιατί μας δίνει την δυνατότητα να προσπαθούμε για περισσότερα, καλύτερα και πιο πρωτότυπα έργα.
Για την ώρα, πρέπει να προχωρήσουμε και να ολοκληρώσουμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή την πλήρη αποκατάσταση και προσαρμογή του πλοίου στις απαιτήσεις από την χρήση του, αλλά και αυτές της αγοράς, ώστε χωρίς ιδιαίτερα ζητήματα να συνεχίζει να μεταφέρει τα επικίνδυνα (και όχι μόνο) φορτία στα νησιά του Αιγαίου.
Ταυτόχρονα όμως, υπάρχει λύπη γιατί φαίνεται ότι ένας κλάδος, αυτός της ναυπηγικής βιομηχανίας, με τόσο μεγάλες δυνατότητες έχει εγκαταλειφθεί στη τύχη του, χωρίς καμία βοήθεια ή τουλάχιστον συμπαράσταση. Το μόνο που μπορεί να διακρίνει κάποιος είναι οι «ηρωικές» προσπάθειες κάποιων για την επιβίωση όχι μόνο του κλάδου αλλά και αυτών των ίδιων. Και, ως προς το πρώτο, δεν μιλώ μόνο για ιδιώτες. Κρίμα!!