12 Αυγούστου 2015

Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία επικοινωνία μέσω αυτής της στήλης, σχεδόν δύο μήνες. Μέσα σε αυτούς τους δύο μήνες έχουν γίνει τόσα πράγματα, τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και γενικότερα σε κοινωνικό. Όμως, έξω από όλα αυτά, θέλω να σταθώ και να σχολιάσω λίγο την μετασκευή του «ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ», τώρα που έχει περάσει σημαντικό χρονικό διάστημα από την ολοκλήρωσή της, αλλά και να απαντήσω σε διάφορα σχόλια.

Πολλοί θεωρούν ότι το γραφείο μας ανέλαβε ένα πολύ μεγάλο ρίσκο με το «πείραγμα» της γάστρας του πλοίου, δεδομένου ότι δεν μιλάμε για μια απλή γάστρα ενός συνηθισμένου, για τα ελληνικά δεδομένα, πλοίου και το οποίο ρίσκο ήταν απείρως μεγαλύτερο για την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Κατ’ αρχή, πράγματι το σκάφος κάτω από το κύριο κατάστρωμα, η γάστρα του, «πειράχθηκε» από το ύψος του καταστρώματος μέχρι ακόμα και κάτω από το επίπεδο των αξονικών συστημάτων του πλοίου και σε πλάτος μέχρι το επίπεδο των αξόνων του πλοίου. Κατά το μήκος, το «πείραγμα» αυτό ξεκινούσε από την πρύμνη και έφθανε μέχρι τις κύριες μηχανές. Στ’ αλήθεια, η επέμβαση αυτή ήταν πάρα πολύ μεγάλη. Και δεν μιλάμε μόνο για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Όμως, δεν ρισκάραμε ΚΑΘΟΛΟΥ και σε καμία περίπτωση. Όταν όλοι, σχετικοί και άσχετοι, έβλεπαν το πλοίο στη μόνιμη δεξαμενή «ξεκοιλιασμένο», με ανοιγμένο όλο το περίβλημα της γάστρας και αναρωτιόντουσαν όχι μόνο πως θα ολοκληρωθεί αλλά και ΑΝ θα ολοκληρωθεί, εμείς γνωρίζαμε με πολύ μεγάλη ακρίβεια ακόμα και το πότε θα ολοκληρωθεί. Και τι δεν ακούσαμε από την αρχή μέχρι το τέλος.

Έχοντας εκπονήσει μια λεπτομερέστατη μελέτη του πλοίου ως προς την κατασκευή του αλλά κυρίως έχοντας μελετήσει και σχεδιάσει εκ των προτέρων βήμα-βήμα όλη τη διαδικασία της μετασκευής αυτής, το μόνο που έπρεπε να κάνουμε ήταν με την συνεχή και αδιάκοπη παρουσία μας στο έργο να ελέγχουμε την πραγματοποίηση του σχεδιασμού αυτού και, αναλόγως, να προχωρούμε σε κατάλληλες διορθωτικές κινήσεις.

Σε καμιά περίπτωση λοιπόν δεν υπήρξε ρίσκο, ούτε φόβος για την αποτυχία ή την ολοκλήρωση της μετασκευής. Εξ άλλου, τόσο το επίπεδο της μελέτης όσο και του σχεδιασμού των διαδικασιών ήταν τόσο υψηλό και με τόση ακρίβεια, ώστε η πιθανότητα για κάτι άσχημο ήταν σε πολύ μικρό ποσοστό. Εξ άλλου, δεν θα είμαστε ούτε σοβαροί ούτε έντιμοι, αλλά άφρονες και τυχοδιώκτες, ώστε να ρισκάραμε την περιουσία του πελάτη μας έτσι, για πλάκα.

Με γνώση, σοβαρότητα και ψυχραιμία μπορούν να αντιμετωπισθούν όλα τα σοβαρά ζητήματα, αρκεί να τα έχουμε μελετήσει σωστά και να διαθέτουμε εναλλακτικές λύσεις για όλα τα πιθανά αλλά και απίθανα ενδεχόμενα.

Ενδιαφερεστε για πληροφοριες;

Call Now Button