ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Ε/Γ-Ο/Γ κλειστού τύπου κατασκευασμένο στην Ιαπωνία (1980) σαν Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου. Μετασκευάστηκε, μετατράπηκε σε κλειστού τύπου και προσαρμόστηκε στην Οδηγία 98/18/ΕΕ, στον Πειραιά το 2001.
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Μήκος ολικό : 87,36 μ.
Μήκος μεταξύ καθέτων : 76,25 μ.
Πλάτος ολικό : 15,00 μ.
Κοίλο : 4,80 μ.
Νεκρό βάρος : 515,26 Τ.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ:
Αρ. επιβατών : 568 άτομα
Μήκος γραμμής οχημάτων : 234,00 μ.
ΠΡΟΩΣΗ:
Κύριες μηχανές : 2 x 3000 BHP
Κατασκευαστής : DAIHATSU
Τύπος : 8DSM
ΔΙΑΦΟΡΑ:
Κλάση : ΥΕΝ/ΚΕΕΠ (Κατηγορία Γ κατά 98/18/ΕΕ)
Αριθμός έργου : 244
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ:
- Επινόηση βασικού σχεδίου μετασκευής και ανάπτυξή του.
- Μελέτη και σχεδιασμός προκειμένου να μετατραπεί από ανοικτού τύπου σε κλειστού τύπου.
- Μελέτη και σχεδιασμός όλων των υπερκατασκευών (χώροι ενδιαίτησης).
- Μελέτη κα σχεδιασμός τοποθέτησης πρωραίας έλικας (bow thruster).
- Μελέτη και σχεδιασμός απαιτήσεων στεγανοποίησης πλώρης.
- Σχεδιασμός της ηλεκτρολογικής και σωληνουργικής εγκατάστασης.
- Μελέτη σωστικών, πυρασφαλείας και διαφυγής επιβατών.
- Εσωτερικός σχεδιασμός ενδιαιτήσεων.
- Επίβλεψη του συνόλου της μετασκευής.
- Εκτέλεση δοκιμών πριν και κατά την παράδοση του πλοίου.
- Τεχνική υποστήριξη πλοιοκτήτριας εταιρείας κατά τη διάρκεια της μετασκευής.