ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Το «ΝΕΑΡΧΟΣ» είναι πλοίο Φ/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου, το οποίο εκτελεί πλόες εσωτερικού. Το «ΝΕΑΡΧΟΣ» προήλθε από την μετασκευή του Ε/Γ-Ο/Γ κλειστού τύπου “MENHIR”, το οποίο αγοράσθηκε από την CRETA CARGO LINES II το 2016.
Το πλοίο κατασκευάσθηκε με την έγκριση και την επίβλεψη του Νορβηγικού Νηογνώμονα στη Δανία (Aalborg) το 1968 σαν πλοίο μεταφοράς τραίνων και επιβατών για την περιοχή της Βόρειας Θάλασσας. Για τον λόγο αυτόν η κατασκευή του ήταν τέτοια, ώστε να χαρακτηρισθεί σαν “ice classed”. Η μετασκευή αφορούσε την μετατροπή του σε Φ/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου για την μεταφορά βαρέων και επικίνδυνων φορτίων με ταυτόχρονη δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 12 οδηγών-συνοδών οχημάτων.
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Μήκος ολικό : 87,20 μ.
Μήκος μεταξύ καθέτων : 81,50 μ.
Πλάτος ολικό : 15,65 μ.
Κοίλο : 5,45 μ.
Βύθισμα μέγιστο : 4,15 μ.
Εκτόπισμα : 3.052 μετρικοί τόνοι
Νεκρό βάρος : 1.084 μετρικοί τόνοι
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ:
Το πλοίο έχει την ικανότητα να μεταφέρει φορτηγά οχήματα σε γραμμή μήκους 270 μέτρων. Ταυτόχρονα μπορεί να ενδιαιτήσει 12 οδηγούς – συνοδούς των οχημάτων.
ΠΡΟΩΣΗ:
Κύριες μηχανές : 4 x 1620 KW / 620 rpm
Κατασκευαστής : ΜΑΝ B&W
Τύπος : 1226 MTBF
ΔΙΑΦΟΡΑ:
Κλάση : INSB
Αριθμός έργου : 298
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ:
- Αξιολόγηση χρήσης του αρχικού πλοίου για την μεταφορά επικίνδυνων φορτίων και περιγραφή των απαιτούμενων εργασιών μετασκευής.
- Προκαταρκτική εξέταση της ευστάθειας του πλοίου και προσδιορισμός απαιτούμενων κατασκευών για λόγους ασφαλείας.
- Σχεδιασμός αποξηλώσεων σύμφωνα με την προδιαγραφή της απαιτούμενης μετασκευής και τους κανόνες ασφαλείας για το πλοίο.
- Επανασχεδιασμός ενδιαιτήσεων πληρώματος και οδηγών.
- Μελέτη και σχεδιασμός όλης της μετασκευής για όλους τους τομείς του πλοίου. Πλήρης εφαρμογή της Διεθνούς Σύμβασης Γραμμής Φόρτωσης 1966 όπως ισχύει σήμερα καθώς και της IMO Res. A.749(18) περί ευσταθείας των πλοίων μαζί με όλους τους ισχύοντες ελληνικούς κανονισμούς για πλοία του είδους αυτού.
- Επίβλεψη εργασιών μετασκευής επί του πλοίου και παραλαβή όλων των εργασιών για λογαριασμό της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
- Εκτέλεση νέου πειράματος ευσταθείας και εκπόνηση της σχετικής μελέτης καθώς και όλων των απαιτούμενων μελετών και σχεδίων.
- Τεχνική υποστήριξη της πλοιοκτήτριας εταιρείας τόσο κατά την διενέργεια των επιθεωρήσεων όσο και όλων των διαδικασιών μέχρι την έναρξη του μεταφορικού έργου του πλοίου.