ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Το “ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ”, πλοιοκτησίας της ΑΝΜΕΖ Α.Ε., είναι πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ κλειστού τύπου το οποίο εκτελεί δρομολόγια κατηγορίας Β. Το 2015 ανατέθηκε στην εταιρεία μας, η προσαρμογή του πλοίου στην Κ.Ο. 2003/25/ΕΚ (Συνθήκη Στοκχόλμης) για μέσο ύψος κύματος 2,50 μέτρα. Η μετασκευή του αφορούσε τα εξής:
α) Διαπλάτυνση του σκάφους στο πρυμναίο τμήμα του και μέχρι το μέγιστο πλάτος επάνω από το κύριο κατάστρωμα.
β) Προσθήκη πλευρικών πλωτήρων από την πρύμνη και περίπου κατά το ένα τρίτο του μήκους του.
γ) Αύξηση του όγκου των υφάλων του με σημαντική παρέμβαση στη γάστρα του από τη μέση και πρύμα.
δ) Αύξηση του αριθμού των μεταφερόμενων επιβατών με ταυτόχρονη αύξηση του μήκους της διαδρομής του ταξιδιού.
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Μήκος ολικό : 98,56 μ.
Μήκος μεταξύ καθέτων : 90,00 μ.
Πλάτος ολικό : 16,20 μ.
Βύθισμα : 4,40 μ.
Κοίλο : 5,40 μ.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ:
Αρ. επιβατών : 810 άτομα
ΠΡΟΩΣΗ:
Κύριες μηχανές : 2 x 2800 BHP
Κατασκευαστής : DAIHATSU
Τύπος : 8DLM-32L
ΔΙΑΦΟΡΑ:
Κλάση : RINA
Αριθμός έργου : 282
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ:
- Εκπόνηση μελέτης ευσταθείας έναντι βλάβης σύμφωνα με τις απαιτήσεις Κ.Ο. 2003/25/ΕΚ (Συνθήκη Στοκχόλμης) για ύψος κύματος 2,50 μέτρα.
- Κατασκευαστικές παρεμβάσεις, κάτω από το κύριο κατ/μα προκειμένου να προσαρμοστεί η στεγανή υποδιαίρεση, στις απαιτήσεις της μελέτης.
- Αύξηση του πλάτους του πλοίου από τη μέση και πρύμα.
- Κατασκευή νέας γάστρας στο πλοίο από τη μέση του μηχανοστασίου ως την πρύμνη. Αποξήλωση της παλιάς.
- Κατασκευή πλευρικών πλωτήρων από την πρύμνη ως το μέσον του πλοίου.
- Κατασκευή νέων χώρων ενδιαίτησης πληρώματος.
- Επίβλεψη εργασιών επί του πλοίου και παραλαβή για λογαριασμό της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
- Εκπόνηση νέας μελέτης ευστάθειας καθώς και όλων των βασικών μελετών.
- Τεχνική υποστήριξη κατά τη διάρκεια των διαδικασιών επιθεωρήσεων και της έκδοσης όλων των νέων πιστ/κών από τον RINA.