header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018 english

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2016

Παράδοση του Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ»

Η εταιρεία μας ολοκλήρωσε το βασικό στάδιο της μετασκευής του ανοικτού Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ» με πλήρη επιτυχία και παρέδωσε το πλοίο στην πλοιοκτήτρια εταιρεία με όλα του τα πιστοποιητικά σε ισχύ, για πλόες εσωτερικού.

Το συγκεκριμένο πλοίο κατασκευάσθηκε στα ναυπηγεία του Aalborg (Δανία) προκειμένου να μεταφέρει τραίνα και επιβάτες μεταξύ των χωρών στην περιοχή της Βόρειας Θάλασσας (για τον λόγο αυτόν έφερε τον χαρακτηρισμό «ice class») με πιστοποίηση του Νορβηγικού Νηογνώμονα.

Το τεχνικό μας γραφείο επέτυχε να μετασκευάσει και να λειτουργήσει το πλοίο, το οποίο ήταν εκτός λειτουργίας για περίπου οκτώ χρόνια.  Στο πλοίο αυτό είχαμε διακρίνει αφ’ ενός την πολύ καλή ποιότητα της αρχικής του κατασκευής και αφ’ ετέρου τις δυνατότητες που αυτό μας παρείχε για την σωστή του εκμετάλλευση.

Αναλάβαμε, σαν τεχνικοί σύμβουλοι και μελετητές, την πλήρη αναδόμηση του πλοίου, η οποία περιελάμβανε την αφαίρεση σημαντικών τμημάτων του και την τοποθέτηση κάποιων άλλων νέων, τα οποία είχαν σχέση με την ανταπόκρισή του στους ισχύοντες διεθνείς κανόνες ασφαλείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το κατάστρωμα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να παραλαμβάνει βυτιοφόρα και φορτηγά οχήματα μεγάλου βάρους και κυρίως μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων.

Γράψαμε στην αρχή ότι «ολοκληρώσαμε το βασικό στάδιο της μετασκευής» και τούτο διότι εκκρεμεί η αντικατάσταση του καταπέλτη και του συστήματος ανύψωσής του, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί τις πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου 2016.

Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο και καλότυχο στη νέα του ζωή, η οποία μάλιστα προβλέπεται (με βάση τα δεδομένα) να είναι αρκετά μεγάλη.

Εμείς από την πλευρά μας αισθανόμαστε περήφανοι, γιατί πετύχαμε κάτι, το οποίο δεν έχει γίνει άλλη φορά, τουλάχιστον στα ελληνικά δεδομένα. Και μάλιστα καταφέραμε να υλοποιήσουμε μια ιδέα μας, η οποία να αποτελέσει λύση, ώστε να πραγματοποιηθεί μια επένδυση, λόγω του σχετικά χαμηλού της κόστους.

Το συγκεκριμένο έργο μας είναι ένα δείγμα της υπεραξίας, την οποία, μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, προσπαθούμε να προσφέρουμε στις επενδύσεις όλων των πελατών μας. Αυτό είναι το μεγάλο μας εφόδιο, η περιουσία μας.

 


ΜΑΙΟΣ 2016

Πιστοποίηση της εταιρείας μας

Η εταιρεία μας παρέλαβε τα πιστοποιητικά της από τον RINA και από το δίκτυο IQNET, με τα οποία πιστοποιείται ότι η παραγωγή των προϊόντων της γίνεται σύμφωνα με τους κανόνες, οι οποίοι θεσπίσθηκαν από την διοίκηση εφαρμόζοντας τις απαιτήσεις του ISO 9001:2008.

Και όταν λέμε «προϊόντα» εννοούμε τις μελέτες και τα σχέδια, τα οποία, μετά την παραγωγή τους, χρησιμοποιούνται από τα διάφορα συνεργεία – εργοστάσια προκειμένου να κατασκευαστεί ή να μετασκευαστεί ένα πλοίο.

Όπως με την εκπαίδευση όλων ανεξαιρέτως μέσα στην εταιρεία, έτσι και με την πιστοποίηση αυτής, δεν φειδόμαστε πόρων προκειμένου να διασφαλίσουμε την ποιότητα του αποτελέσματος της εργασίας μας. Η ποιότητα δε αυτή στη συνέχεια μετακυλύετε στο εργαλείο παραγωγής του πελάτη μας, δηλαδή στο πλοίο.

Εδώ και πολλά χρόνια η εταιρεία μας είναι προσηλωμένη στο στόχο της παραγωγής ποιοτικών προϊόντων και θα εξακολουθήσει να παραμένει σε αυτόν.

 


ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016

Φ/Γ-Ο/Γ "ΝΕΑΡΧΟΣ"

Και το νέο όνομα αυτού «ΝΕΑΡΧΟΣ».

Το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ «MENHIR» (πρώην «LOBO MARINHO» και «SAFARI»), του οποίου την μετασκευή σε Φ/Γ-Ο/Γ μεταφοράς οχημάτων και φορτίου στο ανοικτό κατάστρωμα ανέλαβε το τεχνικό μας γραφείο, αγοράσθηκε από την εταιρεία CRETA CARGO LINES II και μετονομάσθηκε σε «ΝΕΑΡΧΟΣ», υψώνοντας την ελληνική σημαία και έχοντας εγγραφεί στα νηολόγια του Πειραιά με αριθμό 12368.

Μέχρι στιγμής οι εργασίες προχωρούν σύμφωνα με τον προγραμματισμό, έχοντας αποξηλώσει το μεγαλύτερο τμήμα των υπερκατασκευών, έχοντας προχωρήσει στη δημιουργία χώρων ενδιαίτησης και έχοντας ξεκινήσει την διαπλάτυνση. Ταυτόχρονα προχωρούν και οι υπόλοιπες εργασίες (σωληνουργικές, ηλεκτρολογικές κλπ), ενώ ήδη ξεκίνησαν και οι εργασίες στα μηχανικά μέρη του πλοίου.

Πιστεύουμε ότι σύντομα θα έχει λάβει την νέα του μορφή, την οποία έχουμε σχεδιάσει και μελετήσει και την οποία παρουσιάζουμε για πρώτη φορά σε σχέδιο παρακάτω.

Το πλοίο κατασκευάσθηκε στη Δανία (ναυπηγεία Aalborg Vaerft AS), λαμβάνοντας τον χαρακτηρισμό ice class, με την έγκριση και την επίβλεψη του Νορβηγικού Νηογνώμονα και ταξίδευσε, σαν Ε/Γ-Ο/Γ, σε πολλά μέρη. Έχει ολικό μήκος 87,20 μέτρα και φέρει τέσσερις μηχανές MAN B&W 2180 bhp στις 600 rpm η κάθε μία, οι οποίες κινούν δύο έλικες μεταβλητού βήματος. Η μετασκευή του πλοίου θα εγκριθεί και θα επιβλεφθεί από τον INSB, από τον οποίο και θα λάβει, μετά το τέλος των εργασιών, όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του.

Το εγχείρημα είναι και μεγάλο και σοβαρό. Απαιτήθηκε να γίνει εκτίμηση κάθε μορφής κινδύνων. Νομίζουμε ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό έχουμε προβλέψει και έχουμε καλύψει τις πιο επικίνδυνες πιθανές καταστάσεις. Ο χρόνος και το αποτέλεσμα θα δείξουν την ορθότητα όλων των παραπάνω.