header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017 english

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2017

Κατασκευή νέου πηδαλίου για το Φ/Γ-Ο/Γ «ΤΑΛΩΣ»

Το τεχνικό μας γραφείο ανέλαβε να εκπονήσει την μελέτη και τον σχεδιασμό καθώς και την οργάνωση και επίβλεψη της κατασκευής νέου πηδαλίου για το Φ/Γ-Ο/Γ «ΤΑΛΩΣ». Το πλοίο έχασε το πηδάλιό του μετά από το κόψιμο του υπάρχοντος άξονα, ενώ το νέο πηδάλιο ήδη τοποθετήθηκε στο πλοίο με επιτυχία και στο μικρότερο δυνατόν χρονικό διάστημα.

Η εμπειρία ήταν μοναδική για όλους μας από την εκτέλεση όλης της εργασίας, δεδομένου ότι δεν είναι συχνό γεγονός η απώλεια πηδαλίου και η κατασκευή νέου, ειδικά για μεγάλο πλοίο. Και όταν λέμε «πηδάλιο» στην προκειμένη περίπτωση εννοούμε για ένα κρεμαστό πηδάλιο συνολικού βάρους περίπου δέκα τόνων, εξωτερικών διαστάσεων 4,25Χ3,25 μέτρα και με άξονα διαμέτρου 450 χιλιοστών.

Μεταξύ των υποχρεώσεων του τεχνικού μας γραφείου ήταν να διαπιστώσουμε και τον λόγο του κοψίματος του άξονα, ώστε αν χρειασθεί να ληφθούν προληπτικά μέτρα ή να γίνουν οι απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες. Η διαδικασία, μέχρι να εξαχθεί συμπέρασμα, απαίτησε αρκετό διάβασμα από την υπάρχουσα βιβλιογραφία για ζημιές του είδους και πολύ προσεκτική και διαρκή παρατήρηση των ευρημάτων.

Η όλη κατασκευή περιλάμβανε ελασματουργική εργασία, μηχανουργικές κατασκευές και κατεργασίες καθώς και κατασκευή χυτού τεμαχίου σημαντικού όγκου και βάρους για το κρέμασμα του πτερυγίου του πηδαλίου. Όλη η εργασία είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και η σημαντική αξία της οφείλεται στις λεπτομέρειες, οι οποίες κρύβονταν μέσα στις διαδικασίες κατασκευών και κατεργασιών. Η εύρεση λύσεων και η αντιμετώπιση αυτών των λεπτομερειών δημιούργησαν μεγάλους προβληματισμούς, αλλά τελικά όλοι μας αποκομίσαμε μια μοναδική εμπειρία.

Στο χέρι μας είναι αυτή την εμπειρία να την χρησιμοποιήσουμε κατάλληλα, τόσο σε ό,τι αφορά οργανωτικά ζητήματα όσο και μελετητικά και κατασκευαστικά. Ένα είναι σίγουρο, ότι δεν θα αφήσουμε να πάει χαμένο όλο αυτό που ζήσαμε.

Παρακάτω παρατίθενται και μερικές φωτογραφίες από τις εργασίες κατασκευής του πηδαλίου και την τοποθέτησή του στο πλοίο.


ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2016

Μετασκευή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»

Το τεχνικό μας γραφείο υπέγραψε σύμβαση με την Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε. για τον σχεδιασμό, την μελέτη, την επίβλεψη εργασιών αλλά και γενικά την οργάνωση της μετασκευής του πλοίου της Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ». Το βασικό τμήμα της μετασκευής αφορά την αλλαγή της μορφής της πλώρης του πλοίου, την προσαρμογή του στις απαιτήσεις της Συνθήκης της Στοκχόλμης για ύψος κύματος 2,50 μέτρα και την γενική αναβάθμιση των χώρων επιβατών αλλά και πληρώματος.

Την μετασκευή θα εγκρίνει ο ιταλικός νηογνώμονας καθώς επίσης και ο Κ.Ε.Π., από πλευράς ασφαλείας, απ’ όπου και θα εκδοθούν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου. Ήδη έχουν κατατεθεί τα σχετικά στους αρμόδιους οργανισμούς και έχει εκδοθεί η σχετική άδεια εργασιών μετασκευής του πλοίου.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι διότι συμμετέχουμε στην, χωρίς θόρυβο, συνεχή ανοδική πορεία της Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε. και συμβάλλουμε με τον δικό μας τρόπο στην προσπάθεια αυτή. Είναι μεγάλη τιμή για το τεχνικό μας γραφείο, μια εταιρεία του μεγέθους και της σοβαρότητας της Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε. να μας εμπιστεύεται για πολλοστή φορά.

Και εμείς από την δική μας πλευρά κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης αυτής. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατόν, ώστε μετά την ολοκλήρωση όλων των εργασιών το πλοίο να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των κανονισμών αλλά και σε αυτές της πλοιοκτήτριας εταιρείας καθώς και των επιβατών.

Καλό ξεκίνημα να έχουμε όλοι μας.


ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2016

Παράδοση του Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ»

Η εταιρεία μας ολοκλήρωσε το βασικό στάδιο της μετασκευής του ανοικτού Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ» με πλήρη επιτυχία και παρέδωσε το πλοίο στην πλοιοκτήτρια εταιρεία με όλα του τα πιστοποιητικά σε ισχύ, για πλόες εσωτερικού.

Το συγκεκριμένο πλοίο κατασκευάσθηκε στα ναυπηγεία του Aalborg (Δανία) προκειμένου να μεταφέρει τραίνα και επιβάτες μεταξύ των χωρών στην περιοχή της Βόρειας Θάλασσας (για τον λόγο αυτόν έφερε τον χαρακτηρισμό «ice class») με πιστοποίηση του Νορβηγικού Νηογνώμονα.

Το τεχνικό μας γραφείο επέτυχε να μετασκευάσει και να λειτουργήσει το πλοίο, το οποίο ήταν εκτός λειτουργίας για περίπου οκτώ χρόνια.  Στο πλοίο αυτό είχαμε διακρίνει αφ’ ενός την πολύ καλή ποιότητα της αρχικής του κατασκευής και αφ’ ετέρου τις δυνατότητες που αυτό μας παρείχε για την σωστή του εκμετάλλευση.

Αναλάβαμε, σαν τεχνικοί σύμβουλοι και μελετητές, την πλήρη αναδόμηση του πλοίου, η οποία περιελάμβανε την αφαίρεση σημαντικών τμημάτων του και την τοποθέτηση κάποιων άλλων νέων, τα οποία είχαν σχέση με την ανταπόκρισή του στους ισχύοντες διεθνείς κανόνες ασφαλείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το κατάστρωμα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να παραλαμβάνει βυτιοφόρα και φορτηγά οχήματα μεγάλου βάρους και κυρίως μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων.

Γράψαμε στην αρχή ότι «ολοκληρώσαμε το βασικό στάδιο της μετασκευής» και τούτο διότι εκκρεμεί η αντικατάσταση του καταπέλτη και του συστήματος ανύψωσής του, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί τις πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου 2016.

Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο και καλότυχο στη νέα του ζωή, η οποία μάλιστα προβλέπεται (με βάση τα δεδομένα) να είναι αρκετά μεγάλη.

Εμείς από την πλευρά μας αισθανόμαστε περήφανοι, γιατί πετύχαμε κάτι, το οποίο δεν έχει γίνει άλλη φορά, τουλάχιστον στα ελληνικά δεδομένα. Και μάλιστα καταφέραμε να υλοποιήσουμε μια ιδέα μας, η οποία να αποτελέσει λύση, ώστε να πραγματοποιηθεί μια επένδυση, λόγω του σχετικά χαμηλού της κόστους.

Το συγκεκριμένο έργο μας είναι ένα δείγμα της υπεραξίας, την οποία, μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, προσπαθούμε να προσφέρουμε στις επενδύσεις όλων των πελατών μας. Αυτό είναι το μεγάλο μας εφόδιο, η περιουσία μας.