header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019 english

12 Απριλίου 2017 - Η πορεία των μετασκευών του Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»

Σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη, καιρός είναι να αρχίσει σιγά-σιγά η παρουσίαση της μεταμόρφωσης του «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ».

Ένα πρώτο στάδιο είναι η αλλαγή θέση της κινητής ράμπας προς το ανοικτό γκαράζ. Ήδη, η ράμπα έχει μεταφερθεί στη νέα της θέση, αφού προηγούμενα έγινε το νέο άνοιγμα στο κατάστρωμα, ενώ ταυτόχρονα έκλεισε αυτό της παλαιάς θέσης. Η δουλειά δεν είναι και τόσο εύκολη όσο ακούγεται, απαιτεί πολύ μεγάλη προσοχή, προγραμματισμό και μελέτη, κυρίως σε ό,τι αφορά τα στοιχεία συγκράτησής της και ασφάλισης. Πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η χωρίς εμπόδια και η ευκολία πρόσβασης βαρέων οχημάτων στο επάνω ανοικτό γκαράζ.

Το δεύτερο στάδιο, το οποίο αποτελεί και το επίκεντρο της μετασκευής του πλοίου, είναι η αλλαγή της μορφής της πλώρης. Πριν λίγες ημέρες ξεκίνησαν οι εργασίες προκατασκευής τμημάτων των νέων καταστρωμάτων καθώς και η τοποθέτηση των βασικών ενισχυτικών των νέων πλευρών, εσωτερικά του πλοίου.

Το τεχνικό μας γραφείο για την συγκεκριμένη μετασκευή έχει αναλάβει και την ευθύνη του καθορισμού και της οργάνωσης της κοπής των ελασμάτων όλων των εργασιών που γίνονται στο πλοίο (nesting and marking of steel plates). Σκοπός μας είναι η επιτάχυνση όλων των εργασιών χάραξης και κοπής ελασμάτων με μεγάλο συντελεστή ασφαλείας ως προς τις καμπυλότητες και το στρώσιμο των γραμμών της πλώρης του πλοίου.

Πάντως, η μέχρι στιγμής κατάσταση των εργασιών δείχνει ότι είμαστε στον «σωστό δρόμο» και εκεί σκοπεύουμε να μείνουμε με κάθε θυσία. Εξ άλλου, το να πραγματοποιείται αυτή την περίοδο της βαθιάς κρίσης στη χώρα μας μια μετασκευή τέτοιου μεγέθους στην περιοχή του Πειραιά είναι ένα πολύ μεγάλο και ίσως ριψοκίνδυνο εγχείρημα. Όμως, τόσο η πλοιοκτήτρια εταιρεία όσο και όλοι εμείς πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουμε και όλοι μαζί θα βγούμε νικητές.


12 Οκτωβρίου 2016 - Κάτι έχουμε αφήσει στη μέση

Ο καιρός ήλθε. Πρέπει να γίνουν οι διορθωτικές κινήσεις για τις οποίες μιλούσαμε παλαιότερα στο «ΝΕΑΡΧΟΣ». Πρέπει να φτιάξουμε  όλο το σύστημα φόρτωσης του πλοίου, το οποίο σημαίνει αντικατάσταση του καταπέλτη και όλου του συστήματος κίνησής του. Ήδη, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες και σε λίγο θα ενταθούν, ώστε να τελειώσουν το ταχύτερο δυνατόν. Με τον τρόπο αυτόν θα ολοκληρώσουμε κάτι, το οποίο φαινόταν μέχρι πρότινος αδύνατο. Να ενεργοποιήσουμε και να δραστηριοποιήσουμε πλήρως ένα «νέο» πλοίο ετών …….!!

Μπορεί να έχει κάποια ηλικία, αλλά είμαστε σίγουροι ότι βάζει κάτω πολλά νέα πλοία από κάθε άποψη. Εδώ που τα λέμε, έχουν βάλει το χεράκι τους και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό και όλοι οι άνθρωποι της πλοιοκτήτριας εταιρείας, από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο. Για τον λόγο αυτόν τους ευχαριστούμε όλοι εμείς εδώ στο γραφείο, από καρδιάς.

Το καραβάκι αυτό έδωσε στο γραφείο μας την ευκαιρία όχι μόνο να παρουσιάσει τις δυνατότητές του αλλά και να συμβάλει στην επίλυση διαφόρων θεμάτων, τα οποία, σε άλλες περιπτώσεις, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ζητήματα. Θα γίνω πιο συγκεκριμένος όταν έλθει η κατάλληλη στιγμή. Είμαστε ευχαριστημένοι και πολύ περήφανοι για το έργο μας γιατί μας δίνει την δυνατότητα να προσπαθούμε για περισσότερα, καλύτερα και πιο πρωτότυπα έργα.
Για την ώρα, πρέπει να προχωρήσουμε και να ολοκληρώσουμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή την πλήρη αποκατάσταση και προσαρμογή του πλοίου στις απαιτήσεις από την χρήση του, αλλά και αυτές της αγοράς, ώστε χωρίς ιδιαίτερα ζητήματα να συνεχίζει να μεταφέρει τα επικίνδυνα (και όχι μόνο) φορτία στα νησιά του Αιγαίου.

Ταυτόχρονα όμως, υπάρχει λύπη γιατί φαίνεται ότι ένας κλάδος, αυτός της ναυπηγικής βιομηχανίας, με τόσο μεγάλες δυνατότητες έχει εγκαταλειφθεί στη τύχη του, χωρίς καμία βοήθεια ή τουλάχιστον συμπαράσταση. Το μόνο που μπορεί να διακρίνει κάποιος είναι οι «ηρωικές» προσπάθειες κάποιων για την επιβίωση όχι μόνο του κλάδου αλλά και αυτών των ίδιων. Και, ως προς το πρώτο, δεν μιλώ μόνο για ιδιώτες. Κρίμα!! 


16 Αυγούστου 2016 - Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ»

Τελικά τα καταφέραμε. Η αλήθεια είναι ότι μας κούρασε όλους εδώ μέσα. Αλλά στο τέλος η ευχαρίστηση που αισθανόμαστε δεν περιγράφεται. Σαν να είναι δικό μας το πλοίο. Αλλά, τι λέω «σαν» αφού το αισθανόμαστε δικό μας, έτσι το αισθανθήκαμε όλοι μας από την πρώτη στιγμή, που ξεκινήσαμε να μελετάμε την μετασκευή του.

Επειδή το πλοίο δεν είναι επιβατηγό, είναι μάλλον δύσκολο να ξέρουν οι πολλοί πως είναι στους εσωτερικούς του χώρους. Για τον λόγο αυτόν παρουσιάζουμε μια σειρά φωτογραφιών κυρίως από τους εσωτερικούς χώρους. Μην μου πείτε ότι δεν φέρνει κάτι από επιβατηγό;

Βέβαια, κάποιες διορθωτικές κινήσεις θα πρέπει να γίνουν, αλλά έχουμε καιρό γι’ αυτές. Τις ξέρουμε όλες, τις έχουμε ήδη εντοπίσει και δεν θα τις αφήσουμε έτσι.

Σημασία έχει ότι για ακόμα μία φορά το γραφείο μας ολοκλήρωσε μια μετασκευή, πρώτη φορά για τα ελληνικά δεδομένα, με γνώμονα τον σεβασμό κυρίως στη θάλασσα αλλά και στον ανθρώπινο παράγοντα. Απόδειξη, το ταξίδι του παραμονές δεκαπενταύγουστου με δύναμη αέρα και θάλασσας εξαιρετικά μεγάλη.

Σαλόνι αξιωματικών