header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017 english

28 Απριλίου 2017 - Μετασκευή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»

Ήδη, μπήκαμε στο βασικό στάδιο της μετασκευής του πλοίου. Θα μπορούσα να πω ότι βρισκόμαστε στο επίκεντρο αλλά και πιο καθοριστικό σημείο, στην «καρδιά» της μετασκευής του πλοίου. Είναι το σημείο της «μέγιστης προσοχής» από την πλευρά μας και όχι μόνο.

Εσωτερικά, το πλοίο έχει αρχίσει να παίρνει την οριστική μορφή του. Το ότι δεν εμφανίζεται και εξωτερικά η εικόνα αυτή, είναι ζήτημα ασφάλειας του ίδιου του σκάφους. Η προς τα έξω εμφάνιση της μορφής του σκάφους θα γίνεται σιγά-σιγά και εφ’ όσον είναι εξασφαλισμένη η ασφάλειά του. Σίγουρα υπάρχει για άλλους το ενδιαφέρον και για άλλους η αγωνία να δουν πως θα είναι το νέο σχήμα της πλώρης του σκάφους. Όμως, προέχουν πάρα πολλά άλλα ζητήματα, τα οποία θα πρέπει να εξασφαλισθούν.

Στο τέλος του έργου, όταν θα γίνει ο απολογισμός, εκεί θα δοθεί η ευκαιρία για αναλύσεις αλλά και για συμπεράσματα, τα οποία ενδεχομένως να είναι χρήσιμα για την παραπέρα πορεία του τεχνικού μας γραφείου, αυτή τη φορά πολύ πιθανόν και εκτός Ελλάδας.

Επειδή στην συγκεκριμένη στιγμή τα λόγια έχουν λίγη σημασία, θα παρουσιαστούν παρακάτω κάποιες φωτογραφίες από την εξέλιξη του έργου. Σίγουρα δεν μπορούν να βγουν κάποια συμπεράσματα. Όμως είναι ενδεικτικές αφ’ ενός των δυσκολιών του έργου και αφ’ ετέρου σε ποιο σημείο αυτό έχει φθάσει. Ακόμα, για κάποιους πιο παρατηρητικούς, μπορεί να είναι ενδεικτικές του είδους των τεχνικών υπηρεσιών, τις οποίες παρέχει όλη η ομάδα μας στην εξέλιξη του έργου.


12 Απριλίου 2017 - Η πορεία των μετασκευών του Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»

Σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη, καιρός είναι να αρχίσει σιγά-σιγά η παρουσίαση της μεταμόρφωσης του «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ».

Ένα πρώτο στάδιο είναι η αλλαγή θέση της κινητής ράμπας προς το ανοικτό γκαράζ. Ήδη, η ράμπα έχει μεταφερθεί στη νέα της θέση, αφού προηγούμενα έγινε το νέο άνοιγμα στο κατάστρωμα, ενώ ταυτόχρονα έκλεισε αυτό της παλαιάς θέσης. Η δουλειά δεν είναι και τόσο εύκολη όσο ακούγεται, απαιτεί πολύ μεγάλη προσοχή, προγραμματισμό και μελέτη, κυρίως σε ό,τι αφορά τα στοιχεία συγκράτησής της και ασφάλισης. Πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η χωρίς εμπόδια και η ευκολία πρόσβασης βαρέων οχημάτων στο επάνω ανοικτό γκαράζ.

Το δεύτερο στάδιο, το οποίο αποτελεί και το επίκεντρο της μετασκευής του πλοίου, είναι η αλλαγή της μορφής της πλώρης. Πριν λίγες ημέρες ξεκίνησαν οι εργασίες προκατασκευής τμημάτων των νέων καταστρωμάτων καθώς και η τοποθέτηση των βασικών ενισχυτικών των νέων πλευρών, εσωτερικά του πλοίου.

Το τεχνικό μας γραφείο για την συγκεκριμένη μετασκευή έχει αναλάβει και την ευθύνη του καθορισμού και της οργάνωσης της κοπής των ελασμάτων όλων των εργασιών που γίνονται στο πλοίο (nesting and marking of steel plates). Σκοπός μας είναι η επιτάχυνση όλων των εργασιών χάραξης και κοπής ελασμάτων με μεγάλο συντελεστή ασφαλείας ως προς τις καμπυλότητες και το στρώσιμο των γραμμών της πλώρης του πλοίου.

Πάντως, η μέχρι στιγμής κατάσταση των εργασιών δείχνει ότι είμαστε στον «σωστό δρόμο» και εκεί σκοπεύουμε να μείνουμε με κάθε θυσία. Εξ άλλου, το να πραγματοποιείται αυτή την περίοδο της βαθιάς κρίσης στη χώρα μας μια μετασκευή τέτοιου μεγέθους στην περιοχή του Πειραιά είναι ένα πολύ μεγάλο και ίσως ριψοκίνδυνο εγχείρημα. Όμως, τόσο η πλοιοκτήτρια εταιρεία όσο και όλοι εμείς πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουμε και όλοι μαζί θα βγούμε νικητές.


12 Οκτωβρίου 2016 - Κάτι έχουμε αφήσει στη μέση

Ο καιρός ήλθε. Πρέπει να γίνουν οι διορθωτικές κινήσεις για τις οποίες μιλούσαμε παλαιότερα στο «ΝΕΑΡΧΟΣ». Πρέπει να φτιάξουμε  όλο το σύστημα φόρτωσης του πλοίου, το οποίο σημαίνει αντικατάσταση του καταπέλτη και όλου του συστήματος κίνησής του. Ήδη, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες και σε λίγο θα ενταθούν, ώστε να τελειώσουν το ταχύτερο δυνατόν. Με τον τρόπο αυτόν θα ολοκληρώσουμε κάτι, το οποίο φαινόταν μέχρι πρότινος αδύνατο. Να ενεργοποιήσουμε και να δραστηριοποιήσουμε πλήρως ένα «νέο» πλοίο ετών …….!!

Μπορεί να έχει κάποια ηλικία, αλλά είμαστε σίγουροι ότι βάζει κάτω πολλά νέα πλοία από κάθε άποψη. Εδώ που τα λέμε, έχουν βάλει το χεράκι τους και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό και όλοι οι άνθρωποι της πλοιοκτήτριας εταιρείας, από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο. Για τον λόγο αυτόν τους ευχαριστούμε όλοι εμείς εδώ στο γραφείο, από καρδιάς.

Το καραβάκι αυτό έδωσε στο γραφείο μας την ευκαιρία όχι μόνο να παρουσιάσει τις δυνατότητές του αλλά και να συμβάλει στην επίλυση διαφόρων θεμάτων, τα οποία, σε άλλες περιπτώσεις, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ζητήματα. Θα γίνω πιο συγκεκριμένος όταν έλθει η κατάλληλη στιγμή. Είμαστε ευχαριστημένοι και πολύ περήφανοι για το έργο μας γιατί μας δίνει την δυνατότητα να προσπαθούμε για περισσότερα, καλύτερα και πιο πρωτότυπα έργα.
Για την ώρα, πρέπει να προχωρήσουμε και να ολοκληρώσουμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή την πλήρη αποκατάσταση και προσαρμογή του πλοίου στις απαιτήσεις από την χρήση του, αλλά και αυτές της αγοράς, ώστε χωρίς ιδιαίτερα ζητήματα να συνεχίζει να μεταφέρει τα επικίνδυνα (και όχι μόνο) φορτία στα νησιά του Αιγαίου.

Ταυτόχρονα όμως, υπάρχει λύπη γιατί φαίνεται ότι ένας κλάδος, αυτός της ναυπηγικής βιομηχανίας, με τόσο μεγάλες δυνατότητες έχει εγκαταλειφθεί στη τύχη του, χωρίς καμία βοήθεια ή τουλάχιστον συμπαράσταση. Το μόνο που μπορεί να διακρίνει κάποιος είναι οι «ηρωικές» προσπάθειες κάποιων για την επιβίωση όχι μόνο του κλάδου αλλά και αυτών των ίδιων. Και, ως προς το πρώτο, δεν μιλώ μόνο για ιδιώτες. Κρίμα!!