header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Κυριακή 21 Απριλίου 2019 english

25 Ιουλίου 2017 - Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Μια ακόμα δύσκολη και πρωτοποριακή δουλειά μας έφθασε στο τέλος της, παρά τις αντιξοότητες που παρουσιάσθηκαν την τελευταία στιγμή. Τίποτα δεν ήταν και δεν είναι ικανό να μας στερήσει την χαρά της επιτυχούς, πιστεύουμε, ολοκλήρωσης της εργασίας μας.

Το γραφείο μας ανέλαβε μια πολύ δύσκολη και σε αρκετά σημεία, επικίνδυνη και με μεγάλο ρίσκο εργασία, την οποία και τελείωσε με επιτυχία, η οποία ήταν σε κάποιο βαθμό αναμενόμενη, δεδομένου ότι η μελέτη και ο σχεδιασμός τόσο του πλοίου όσο και των απαιτούμενων διαδικασιών έγινε με την μέγιστη δυνατή επιμέλεια και ακρίβεια.

Για τον λόγο αυτόν είμαστε όλοι υπερήφανοι στο γραφείο μας, βλέποντας ένα νέο «παιδί» μας να διασχίζει αγέρωχο, με καμάρι, το Αιγαίο, προσφέροντας τις υπηρεσίες του στα νησιά της περιοχής των Δυτικών Κυκλάδων.

Όμως, για εμάς τώρα αρχίζουν τα ακόμα πιο δύσκολα. Θα πρέπει να καθίσουμε όλοι μαζί και να κάνουμε μια ανασκόπηση όλης της εργασίας και όλων των διαδικασιών, οι οποίες έγιναν από όλους μας κατά την διάρκεια του έργου.

Θα πρέπει να αναλύσουμε όλα τα γεγονότα και όλες μας τις αποφάσεις, να τα αξιολογήσουμε, να βρούμε τα λάθη μας στις διαδικασίες και να αποφασίσουμε για όποια διορθωτική κίνηση πρέπει να γίνει. Οι εμπειρίες από αυτή την υπόθεση δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Θα πρέπει να αξιοποιηθούν κατάλληλα και όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η ανάλυση και εξέταση θα πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά και με λεπτομέρεια. Αυτή την φορά η ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί και δεν θα χαθεί.

Καλά ταξίδια και καλή τύχη να έχει στη νέα του πορεία το «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ».


56

57

58

59

60

61

62

63


11 Ιουλίου 2017 - Μετασκευή Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Φτάσαμε στο τέλος. Όπου να είναι ολοκληρώνονται και όλες οι διαδικασίες ελέγχων, τις οποίες από τη μια μεριά τις τρέχουμε και από την άλλη τις εκτελούμε με την μέγιστη ακρίβεια και λεπτομέρεια. Ανεξάρτητα από το τι λέγεται και τι υποστηρίζεται από «διάφορες» πλευρές και άλλους «ειδήμονες», ο ρόλος του ναυπηγού (με την έννοια του σωστού τεχνικού) σε αυτή την φάση των εργασιών και για ΚΑΘΕ πλοίο, είναι καθοριστικός.

Το πλοίο θα πρέπει να είναι, σε αυτές τις στιγμές, κατάλληλα οργανωμένο και εξοπλισμένο, έτοιμο να υποβληθεί σε κάθε δοκιμή, που επιβάλλεται από τους κανονισμούς. Και αυτό γιατί δεν ζητάει ο οποιοσδήποτε ό,τι «του καπνίσει» από το πλοίο, αλλά ό,τι απαιτούν οι κανονισμοί. Και η ταχύτητα ολοκλήρωσης των ελέγχων είναι συνάρτηση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ της ετοιμότητας του πλοίου, την ευθύνη της οποίας την έχει ο ναυπηγός σε συνάρτηση πάντα με τον πλοιοκτήτη.

Αυτά, για να μπει μια τάξη σε ό,τι λέγεται και υποστηρίζεται γενικώς.

Για την ώρα, έχει αρχίσει η διαδικασία νοικοκυρέματος και καλαισθησίας του πλοίου. Μπορούμε λοιπόν στη φάση αυτή να παρουσιάσουμε κάποια έτοιμα κομμάτια, που περιλαμβάνονται στους χώρους ενδιαίτησης επιβατών αλλά και σε άλλα σημεία του πλοίου. Να λοιπόν κάποιες φωτογραφίες από τα σημεία αυτά.

 43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55


30 Ιουνίου 2017 - Μετασκευή Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Λοιπόν, σαν ψέματα μας φαίνεται.

Τελικά άλλαξε μορφή. Το νέο του «look» είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες μας. Η αλήθεια είναι ότι έγινε αυτό που έγινε, με πολύ κόπο και με μεγάλη προσπάθεια.

Βέβαια, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Αλλά, σε γενικές γραμμές το αποτέλεσμα φαίνεται.

Το πλοίο έφυγε σήμερα από το Κερατσίνι, ρυμουλκούμενο, για την μεγάλη πλωτή δεξαμενή του Περάματος, όπου και ήδη έχει δεξαμενιστεί, προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες επιθεωρήσεις.

Ελπίζουμε γρήγορα να ολοκληρώσουμε τους ελέγχους και τις επιθεωρήσεις αυτές, ώστε στη συνέχεια να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση των αντίστοιχων επιθεωρήσεων στη θάλασσα και στην ολοκλήρωση του συνόλου της μετασκευής.

Η εμπιστοσύνη, η σύμπνοια και η συνεργασία μεταξύ πλοιοκτήτη και τεχνικού επιτελείου δεν μπορεί παρά να έχει πάντοτε καλό αποτέλεσμα. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και οι «άλλες» περιπτώσεις, οι «κακές». Η συγκεκριμένη όμως περίπτωση του «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ» αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα άριστης συνεργασίας.

Ιδού μια πρώτη γεύση από το αποτέλεσμα.

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41