header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018 english

02 Ιουνίου 2017 - Μετασκευή Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Σήμερα μπήκε επιτέλους η πλώρη στη θέση της και προχωράμε ακάθεκτοι προς το τέλος. Έχουμε βέβαια δρόμο ακόμα, αλλά…. Υπάρχει ακόμα ένα μικρό επικίνδυνο κομμάτι, όμως πιστεύουμε όλοι ότι τα πολύ δύσκολα πέρασαν. Σημασία, εκτός των άλλων, έχει ότι γίνεται μια πολύ καλής ποιότητα δουλειά.

Σε όλους (συνεργεία, πλήρωμα και γενικά όλους τους εμπλεκόμενους) αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την μέχρι τώρα εργασία. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα επανέλθουμε σε επόμενες ημέρες.

Ιδού και μερικές φωτογραφίες της σημερινής εικόνας της εργασίας.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16


01 Ιουνίου 2017 - Μετασκευή Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Το πλοίο προετοιμάζεται να δεχθεί το τμήμα της πλώρης, το οποίο κατασκευάζεται εκτός σκάφους, ενώ ταυτόχρονα προχωρά και η κατασκευή επάνω στο πλοίο. Αυτά τα δύο τμήματα θα πρέπει να συναντηθούν «αβίαστα». Δηλαδή, το τμήμα της σύνδεσης μεταξύ των δύο θα πρέπει να είναι ομαλό και στρωτό.

Αυτή είναι η προσπάθειά μας και σε αυτό αποβλέπουν όλες μας οι κινήσεις και οι διαδικασίες. Φαίνεται ότι προχωράει σωστά, τουλάχιστον μέχρι αυτή τη στιγμή.

Πάντως, η σημερινή κατάσταση συνοψίζεται στις παρακάτω φωτογραφίες.

1

2

3

4

5

6

 

8

9

10

 

12

13

14


26 Μαΐου 2017 - Μετασκευή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»

Ο Μάϊος πλησιάζει προς το τέλος του και ήδη έχουμε αυξήσει ταχύτητα για την ολοκλήρωση της μετασκευής. Οι δυσκολίες είναι μεγάλες, όχι όμως ανυπέρβλητες. Η εφαρμογή της μελέτης μας ακολουθείται κατά γράμμα μέχρι αυτή τη στιγμή. Ο έλεγχος είναι καθημερινός. Ο προγραμματισμός ακολουθείται κατά γράμμα.

Σιγά – σιγά η νέα πλώρη έχει αρχίσει και εμφανίζεται. Σε μερικές ημέρες θα τοποθετηθεί και το τμήμα που προκατασκευάζεται εκτός πλοίου. Το γεγονός αυτό θα σημάνει και την αρχή του τελευταίου σταδίου της μετασκευής. Τελευταίου αλλά πολύ σημαντικού σταδίου, το οποίο θα καταδείξει κατ’ αρχήν την ορθότητα, και όχι μόνο, του σχεδιασμού και των ελέγχων.

Από την πλευρά μας, σαν τεχνικό γραφείο, έχουμε κάνει ήδη πολύ μεγάλη προσπάθεια και πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε στο τέλος να έχουμε ένα σωστό και αξιόλογο αποτέλεσμα. Εξ άλλου, αν δεν το πιστεύαμε δεν θα το κάναμε. Το «κλειδί» για αυτό είναι η συνεχής, κυριολεκτικά, παρουσία επάνω από το έργο, ενώ παράλληλα θα πρέπει να «τροφοδοτείται» το συνεργείο – εργοτάξιο συνεχώς με αναλυτικά στοιχεία – σχέδια και οδηγίες των σημείων, στα οποία «φουντώνει» η δουλειά.

Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία μας συνεχώς εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία, τα οποία με την σειρά τους μας φαίνονται χρήσιμα σε επόμενα στάδια αλλά σίγουρα θα μας φανούν χρήσιμα και σε μελλοντικές δουλειές. Συγκεντρωτικά συμπεράσματα θα βγουν σε αργότερο στάδιο. Για την ώρα προχωράμε ή μάλλον τρέχουμε, κοιτάζοντας μόνο «την γραμμή του τερματισμού».

Πάντως, η σημερινή κατάσταση του έργου συνοψίζεται στις παρακάτω φωτογραφίες από το πλοίο.

 

img4

 

img1

 

img2

 

img3

 

img5

 

img6

 

img7

 

img7

 

img9

 

img10