header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017 english

30 Ιουνίου 2017 - Μετασκευή Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Λοιπόν, σαν ψέματα μας φαίνεται.

Τελικά άλλαξε μορφή. Το νέο του «look» είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες μας. Η αλήθεια είναι ότι έγινε αυτό που έγινε, με πολύ κόπο και με μεγάλη προσπάθεια.

Βέβαια, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Αλλά, σε γενικές γραμμές το αποτέλεσμα φαίνεται.

Το πλοίο έφυγε σήμερα από το Κερατσίνι, ρυμουλκούμενο, για την μεγάλη πλωτή δεξαμενή του Περάματος, όπου και ήδη έχει δεξαμενιστεί, προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες επιθεωρήσεις.

Ελπίζουμε γρήγορα να ολοκληρώσουμε τους ελέγχους και τις επιθεωρήσεις αυτές, ώστε στη συνέχεια να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση των αντίστοιχων επιθεωρήσεων στη θάλασσα και στην ολοκλήρωση του συνόλου της μετασκευής.

Η εμπιστοσύνη, η σύμπνοια και η συνεργασία μεταξύ πλοιοκτήτη και τεχνικού επιτελείου δεν μπορεί παρά να έχει πάντοτε καλό αποτέλεσμα. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και οι «άλλες» περιπτώσεις, οι «κακές». Η συγκεκριμένη όμως περίπτωση του «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ» αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα άριστης συνεργασίας.

Ιδού μια πρώτη γεύση από το αποτέλεσμα.

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

 

 


23 Ιουνίου 2017 - Μετασκευή Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Η μετασκευή προχωράει και ήδη έχει φθάσει στο τελευταίο δύσκολο σημείο της. Αυτό είναι η επίτευξη της τελικής διαμόρφωσης του κάτω σημείου της πλώρης και συγκεκριμένα στο σημείο σύνδεσης με την καμπύλη του βολβού. Ο λόγος είναι τα «ανάποδα» γυρίσματα της λαμαρίνας. Τα πάντα έχουν σχεδιασθεί, τα πάντα έχουν κοπεί. Μένει η σωστή μέτρηση και η σωστή εφαρμογή. Θα δούμε. Όλα εξαρτώνται από … «τις περιστάσεις της στιγμής». Θα φανεί στο τέλος.

Πάντως, προς το παρόν, ό,τι είχαμε προγραμματίσει στον σχεδιασμό της πλώρης του πλοίου έχει πραγματοποιηθεί. Μόλις ολοκληρωθεί και το τελευταίο αυτό κομμάτι θα απομένουν ακόμα να τελειώσουν οι συγκολλήσεις και να ολοκληρωθούν οι έλεγχοι της κατασκευής. Δεν φθάνει, βλέπεις, μόνο η κατασκευή και η συγκόλληση. Θα πρέπει τα πάντα να ελεγχθούν, κατ’ αρχήν οπτικά και στη συνέχεια με μηχανικές μη καταστρεπτικές μεθόδους (π.χ έλεγχος συγκολλήσεων με υπέρηχους, ραδιογραφίες κλπ). Τέλος πάντων, προχωράμε.

Όμως, δουλειές δεν είναι μόνο αυτές που φαίνονται. Υπάρχουν και δουλειές που δεν φαίνονται ή που για να φανούν θα πρέπει να έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό.

Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι επισκευές και έλεγχοι των κύριων μηχανών και των βοηθητικών μηχανημάτων του πλοίου, η τοποθέτηση δικτύου «κενού» για τις τουαλέτες και πολλές άλλες, που σχετίζονται είτε με την ασφάλεια του πλοίου είτε με την ανανέωση του μηχανολογικού και τεχνικού εξοπλισμού του πλοίου.

Στην δεύτερη κατηγορία ανήκουν όλες οι εργασίες ανακαίνισης των χώρων ενδιαίτησης του πλοίου, τόσο για τους επιβάτες όσο και για το πλήρωμα. Μερικές από αυτές είναι η τοποθέτηση χώρων υγιεινής σε όλες τις καμπίνες επιβατών και πληρώματος, η δημιουργία χώρων (καμπίνες, τουαλέτες) για άτομα με ειδικές ανάγκες, η αλλαγή του φωτισμού των χώρων, η τοποθέτηση σε διάφορους χώρους καθισμάτων αεροπορικού τύπου και άλλες. Η παρουσίασή τους με φωτογραφικό υλικό θα γίνει την κατάλληλη στιγμή, ώστε να μπορέσει να γίνει αντιληπτό το αποτέλεσμα.

Για την ώρα, εκτός από φωτογραφίες σχετικές με τις ελασματουργικές εργασίες, θα παρουσιασθούν και κάποιες, μέσα από τις οποίες μπορεί κάποιος να καταλάβει αφ’ ενός το τελικό αποτέλεσμα και αφ’ ετέρου το μέγεθος των εργασιών που έχουν συντελεσθεί σε χρονικό διάστημα περίπου τριών μηνών.

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30


02 Ιουνίου 2017 - Μετασκευή Ε/Γ-Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

Σήμερα μπήκε επιτέλους η πλώρη στη θέση της και προχωράμε ακάθεκτοι προς το τέλος. Έχουμε βέβαια δρόμο ακόμα, αλλά…. Υπάρχει ακόμα ένα μικρό επικίνδυνο κομμάτι, όμως πιστεύουμε όλοι ότι τα πολύ δύσκολα πέρασαν. Σημασία, εκτός των άλλων, έχει ότι γίνεται μια πολύ καλής ποιότητα δουλειά.

Σε όλους (συνεργεία, πλήρωμα και γενικά όλους τους εμπλεκόμενους) αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την μέχρι τώρα εργασία. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα επανέλθουμε σε επόμενες ημέρες.

Ιδού και μερικές φωτογραφίες της σημερινής εικόνας της εργασίας.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16