header Αναστάσιος Π.Κηπουρόπουλος πιστοποίηση ISO Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019 english

04 Ιανουαρίου 2019 - Φ/Γ-Ο/Γ "ΝΕΑΡΧΟΣ"

Η επισκευή του «ΝΕΑΡΧΟΣ», τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την εξωτερική πλευρά των υφάλων του, πλησιάζει στο τέλος της και μέσα στις επόμενες ημέρες προβλέπεται να βρεθεί και πάλι στο στοιχείο του, στην θάλασσα. Εκεί, θα συνεχισθούν οι εργασίες από τα συνεργεία στο εσωτερικό του πλέον, ώστε να ολοκληρωθεί πλήρως η επισκευή του.

Έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος αξόνων (εξωτερικά) και πηδαλίων και ολοκληρώνεται ο έλεγχος όλων των εξωτερικών ηλεκτροσυγκολλήσεων των υφάλων με υπέρηχους και ο έλεγχος ευθυγράμμισης της τρόπιδας. Μετά την καθέλκυση του πλοίου, μαζί με τις υπόλοιπες εργασίες, θα συνεχισθούν και οι έλεγχοι, κυρίως των αξονικών συστημάτων του αλλά και των υπόλοιπων μηχανημάτων.

Τελικά, η ζημιά από το ατύχημα ήταν αρκετά σοβαρή και μεγάλη. Χρειάσθηκαν λεπτές επεμβάσεις από όλους, ώστε να επανέλθει το πλοίο στην αρχική του κατάσταση. Όλοι αντιμετωπίσαμε την κατάσταση με πολύ σοβαρότητα αλλά και με μεγάλη ταχύτητα. Όταν λέμε «όλοι» εννοούμε όλοι. Και τούτο διότι η επισκευή του πλοίου δεν είναι μόνο όσες εργασίες πραγματοποιούνται από τα συνεργεία. Σημαντική εργασία αποτελεί π.χ. ο προγραμματισμός (και όχι μόνο των εργασιών) καθώς και η διαχείριση της όλης κατάστασης από κάθε άποψη (τεχνική, οικονομική, ασφαλιστική, ασφαλείας κλπ).

Εάν κάποιος αποφασίσει να εξετάσει τον ρόλο, τον οποίο θα πρέπει να έχει, σε μια τέτοια περίπτωση ο ναυπηγός και κάτω από το πρίσμα των όσων αναφέρθηκαν παραπάνω, θα καταλάβει πόσο ουσιαστικός θα πρέπει να είναι ο ρόλος του ναυπηγού μιας εταιρείας σε παρόμοια αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση. Σε αυτό το σημείο είναι η διαφορά, την οποία το τεχνικό μας γραφείο προσπαθεί να κάνει στην ναυτιλιακή αγορά σε ό,τι αφορά στην παροχή υπηρεσιών.

4119420

4119421

4119422

4119511

4119512

4119513

4119514

4119514

4119515

4119516

 


21 Δεκεμβρίου 2018 - Ε/Γ-Ο/Γ "ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ"

Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ» συνεχίζει να κατασκευάζεται στα Ναυπηγεία «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στη Θεσσαλονίκη, πάντοτε με την μελέτη, τον σχεδιασμό, την επίβλεψη αλλά και το management της κατασκευής από το τεχνικό μας γραφείο, σε πείσμα συγκεκριμένων κύκλων, στους οποίους θα γίνει αναφορά όταν θα κριθεί σκόπιμο.

Έχουν γίνει στο μεταξύ κάποιες αλλαγές στην μορφή του πλοίου, πάντοτε προς το καλύτερο, οι οποίες θα εξυπηρετήσουν στην καλύτερη αλλά και μεγαλύτερη εκμετάλλευσή του. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν προτάσεις του τεχνικού μας γραφείου, οι οποίες προέρχονται από καινούριες τάσεις στην κατηγορία των πλοίων αυτού του είδους και οι οποίες κάνουν το πλοίο πιο εμπορικό και πιο αξιοποιήσιμο.

Τελικά, σήμερα προχωρεί η ολοκλήρωση της κατασκευής της πρώτης σειράς υπερκατασκευών του πλοίου, ενώ ετοιμάζεται να ξεκινήσει η κατασκευή της δεύτερης σειράς.

Βασικές σωληνουργικές εργασίες εκτός μηχανοστασίου, στο κυρίως σκάφος προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, ενώ ετοιμαζόμαστε για το ξεκίνημα και άλλων εργασιών, τόσο στο κυρίως σκάφος όσο και στις υπερκατασκευές του, μεταξύ των οποίων είναι και η τοποθέτηση των κύριων μηχανών εντός του μηχανοστασίου, επάνω στις βάσεις τους.

ΑΝΤ 1

ΑΝΤ 2

ΑΝΤ 3

ΑΝΤ 4

ΑΝΤ 5

ΑΝΤ 6

ΑΝΤ 7

ΑΝΤ 8


23 Νοεμβρίου 2018 - Φ/Γ-Ο/Γ "ΝΕΑΡΧΟΣ"

Όπως είναι γνωστό σε όλη την ακτοπλοΐα, το τεχνικό μας γραφείο είχε αναλάβει πριν από περίπου δύο χρόνια τη μετασκευή και στη συνέχεια την επαναλειτουργία του «ΝΕΑΡΧΟΣ», προκειμένου αυτό να δραστηριοποιηθεί στο Αιγαίο σαν φορτηγό οχηματαγωγό πλοίο. Ένα από τα χαρακτηριστικά, το οποίο μας είχε εντυπωσιάσει όλους τότε, ήταν το γεγονός ότι το σκάφος ήταν ice-class. Τότε βέβαια δεν γνωρίζαμε ότι το χαρακτηριστικό αυτό του πλοίου (που του προσέδιδε το ιδιόμορφο σχήμα στην πλώρη του) όχι μόνο θα έσωζε την ύπαρξη αυτού του ίδιου, αλλά θα συνέτεινε και στο να αποφευχθεί μια ανθρώπινη αλλά και περιβαλλοντολογική καταστροφή σε ένα από τα πιο κορυφαία μέρη του πλανήτη, την Σαντορίνη.

Πέραν όμως αυτού, στο τεχνικό μας γραφείο ανετέθη πριν την έναρξη του τελικού σταδίου αποκόλλησης του πλοίου, η εκπόνηση της μελέτης υπολογισμών, σε διάφορες καταστάσεις φορτίσεως του πλοίου, των αντιδράσεων στη περιοχή, στην οποία υφίστατο το grounding όπως επίσης της δυνατότητας επανάπλευσης του πλοίου μετά την αποκόλλησή του και της τελικής ευστάθειάς του στις περιπτώσεις που ήταν σπασμένα κάποια ή όλα από μια ομάδα στεγανών διαμερισμάτων.

Επρόκειτο για μία ομολογουμένως πολύ δύσκολη μελέτη και η οποία για πρώτη φορά μας παρουσιάσθηκε στα όσα χρόνια δραστηριοποιούμεθα στην ναυτιλία. Όμως, το γεγονός ότι το τεχνικό μας γραφείο διαθέτει μια σειρά από τα πλέον αξιόλογα και αξιόπιστα διεθνώς πακέτα ναυπηγικών προγραμμάτων, σε συνδυασμό με την πολύ έμπειρη και καταρτισμένη ομάδα συνεργατών, συνέτειναν στο να εκπονηθεί η κατάλληλη μελέτη πλήρως και λεπτομερώς. Έτσι, το τεχνικό μας γραφείο συμμετείχε, μαζί με όλους τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους, στο τελικό επιτυχές αποτέλεσμα. Σε όλη αυτή μας την προσπάθεια είχαμε την αμέριστη συμπαράσταση των αρμόδιων επιθεωρητών του νηογνώμονα, από τον οποίο λαμβάνει την πιστοποίησή του το πλοίο.

Τώρα πλέον, ήρεμοι και απελευθερωμένοι από το άγχος της επιβίωσης του πλοίου, θα προσπαθήσουμε και πάλι να το κάνουμε να σχίζει περήφανο και γερό τα νερά του Αιγαίου και να εξυπηρετεί τα νησιά μας και τους ανθρώπους τους.

​​​​​​​ 88

881

883

884

885

886